PL-SOFT Sp. z o.o., Al. Niepodległości 645 B, 81-855 Sopot, tel. 533 64 62 88, biuro@pl-
Rejestr aktualizacji programu Wersja 2.6.0.0 (3-06-2025 r.) - Przeniesiono pozycję Wydruk z menu Edycja na główny poziom. - Dodano do menu Plik sekcję Eksportuj dane a do niej funkcje eksportu do pliku CSV: listy wszystkich dokumentów, tylko zaznaczonych. Wersja 2.5.0.0 (10-03-2025 r.) - Dodano do wydruku Raport Lista. Raport ten umożliwia wydruk listy dokumentów w postaci tabeli w układzie pionowym lub poziomym. Raport zawiera kolumny widoczne na liście dokumentów. Szerokość kolumn jest dobierana i skalowana automatycznie według szerokości danej kolumny na liście dokumentów. - Ustawienia programu. Dodano opcję. Raport Lista: Pokaż zakres raportu. Jeżeli opcja będzie włączona to przed tabelą pojawi się informacja dotycząca zakresu wydruku. Np. Zakres wydruku: Segregator: Akty notarialne. - Ustawienia programu. Dodano opcję. Raport Lista: Pokaż podsumowanie kolumny wartość. Jeżeli opcja będzie włączona za ostatnim wierszem w kolumnie Wartość pojawi się podsumowanie. Będzie ono widoczne tylko jeżeli wyświetlanych jest więcej niż jeden wiersz. - Lista dokumentów. Nad listą z lewej strony przycisku Dodaj wyświetlana będzie informacja dotycząca liczby dokumentów oraz suma wartości z atrybutu Wartość. Wersja 2.4.4/5.0 (29-05-2024 r.) - Poprawiono funkcję zapisu i odczytu słownika segregatorów. Wersja 2.4.3.0 (21-07-2023 r.) - Poprawiono funkcję zapisu słownika segregatorów. Wersja 2.4.2.0 (19-07-2023 r.) - Struktura segregatorów oraz teczek w nowej wersji zapisywana jest po wyjściu z formularza Zarządzaj segregatorami a nie podczas zamykania programu. - Dodano funkcję, która umożliwia aktualizację struktury segregatorów i teczek na podstawie wpisów. Funkcja dostępna w menu Edycja. Wersja 2.4.1.0 (27-04-2021 r.) - Zmieniono wielkość pola na nazwę pliku. - Dodano funkcję Utwórz kopię. Funkcja dostępna w menu Edycja oraz w menu podręcznym. Funkcja tworzy kopię zaznaczonego dokumentu. Nowy dokument zawiera wszystkie dane oprócz dodanych załączników. Wersja 2.4.0.0 (13-09-2019 r.) - Dodano atrybut Wartość; - Wprowadzono do sprzedaży wersję mobilną programu Archiwum Dokumentów (Osoby zainteresowane zmianą wersji stacjonarnej na mobilną prosimy o kontakt mailowy). Wersja 2.3.0.0 (05-03-2019 r.) - Dodano możliwość wydruku informacji o dokumencie oraz dołączonych załącznikach. Wydrukować można wybrany dokument, zaznaczone dokumenty lub wszystkie z listy; - Ustawienia programu. Na karcie ogólne dodano ustawienia dotyczące wydruku. Można ustawić marginesy oraz treść nagłówka wydruku. - Dodano do listy dokumentów kolumnę z atrybutem Opis; - Poprawiono sortowanie listy według kolumn: Data wystawienia i Data ważności. - Dodano wyświetlanie na panelu głównym informacji o stanie subskrypcji aktualizacji. Wersja 2.2.2.0 (07-01-2019 r.) - Dodano możliwość nadawania własnych nazw dla plików załączników. (domyślna nazwa to nazwa dołączanego pliku). - Podczas podglądu plików załącznika tworzona będzie kopia pliku i będzie ona umieszczona w folderze Podgląd. Nazwa pliku podglądu będzie taka jak nazwa pliku załącznika. Wersja 2.2.1.0 (26-06-2018 r.) - Poprawiono funkcję tworzenia bazy danych programu. Wersja 2.2.0.0 (25-06-2018 r.) Start programu. |
|